Het is een cadeautje om elk uniek verhaal te mogen vertalen in content.

EN IK MAG DAT CADEAUTJE VERPAKKEN!

Mijn naam is Manon en ik ben geboren in de jaren ’90, ben ik een echte millennial. Ik ben niet in een term of woord te omvatten. Noem mij content strateeg, coach of instagram fanaat.

Ik geloof in diepe connectie en persoonlijkheid en met deze filosofie help ik kleine bedrijven en ondernemers met ..

  • Online opvallen met een eigen identiteit

  • Het voeren van een doortimmerde online marketing -en contentstrategie

  • Het bouwen van een sterk merk dat impact heeft op de ideale klant.

 

Want marketing betekent luisteren en reageren in plaats van je uit te spreken tegen een lege ruimte.

Mijn verhaal

EEN WEG VOL OBSTAKELS EN HOBBELS, WANT ...

Ondernemer worden en blijven is niet makkelijk.

Ik leerde gelijk de harde waarheid van ondernemen kennen. Vijf jaar geleden kreeg ik een telefoontje van mijn arts dat ik gediagnostiseerd werd met een chronische ziekte.

De wereld stond even stil voor mijn ogen. Terwijl de rest doorging.

Mijn droom om fulltime te gaan ondernemen leek ineens verder weg dan ooit.

Nadat ik vijf jaar lang verschillende studies richting vormgever, fotograaf en online marketeer heb gevolgd kwam ik tot omkeer. Ik kreeg mijn zelfvertrouwen weer terug.

Mijn chronische ziekte is niet alleen mijn zwakte, maar ook mijn kracht geweest. De kracht om door te gaan.

Waar ik eerst ondernemen als een onmogelijk opgave zag, omarm ik nu al het moois wat ik al heb mogen ervaren als ondernemer.

Zo heb ik bijvoorbeeld samengewerkt met..

  • Een campagne geschoten voor het horloge merk Daniël Wellington.

  • Een dames kledingwinkel voorzien van foto's, teksten en videocontent. 

  • Online trainingen gegeven aan schoonheidsspecialisten 

  • Logo, visitekaartjes en social media icons maken voor een kinderopvang. 

Bij elk van deze samenwerkingen is het doel hetzelfde: ontdekken hoe jouw unieke verhaal in het plaatje past.

_DSC3780kleinformaat.jpg

Gelukkig eindigde het verhaal daar niet. In korte tijd ging ik van fotograaf naar content marketeer.

 

De brandende vraag die ik bij elke ondernemer stelde aan mijzelf: Wat hebben ze eigenlijk nodig? Wat willen ze? Hoe kan ik dat aan hen leveren door mijn sterke punten en expertise te gebruiken?

In 2020 nam ik alle colleges en ervaring als online marketeer mee naar de ondernemerswereld. Via Instagram heb ik tientallen bedrijven geholpen met hun visuele content, van online coaches tot aan schoonheidssalons.

Mijn persoonlijke en creatieve aanpak help ik ondernemers zoals jij bij het opzetten van een winstgevend bedrijf door middel van visuele content.

 

Ik wil dat jij je bedrijf naar het NEXT LEVEL tilt, jouw ideale klant bereikt op social media, een groep loyale volgers creëert en inkomsten genereert door vooruitstrevende marketingstrategieën.

 

Confession time: 

ik drink alleen koffie tijdens werkuren.

Ik denk dat 90% van mijn dag thuis bestaat uit het drinken van thee. Maar wanneer ik dan bij een klant op bezoek ga of een vergadering heb drink ik altijd koffie. Mijn regel: alleen koffie tijdens werk.

Naast het drinken van thee ben ik al jaren een planteneter, zoals de vleeseters zouden zeggen. De koelkast staat vol met zoveel mogelijk biologische producten en plantaardige melk. Ik kan genieten van een goed gevulde schaal met kokosyoghurt, zelfgemaakte granola en rood fruit. Met als topping nog meer vers fruit en cacao stukjes.

Ik krijg er nu al trek van .. 

En, wie ben jij en wat zijn jouw kernwaarden? 

Heel tof dat jij de tijd hebt genomen om mij in een notendop te leren kennen. Het wordt tijd dat ik meer tijd in jou ga steken en je verder ga helpen met jouw ondernemingsreis online te versterken. Ik help je graag om jouw kernwaarden op papier en voor de camera en/of laptop te krijgen. 

Wil je direct met mij in contact komen?

Was een notendop niet genoeg en wil je meer over mij te weten te komen?