VOOR KLEINE BEDRIJVEN EN ONDERNEMERS

Een content-boss in 3 maanden

Content aanbieden in de juiste vorm, via het juiste kanaal en op het juiste moment. 

Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een "next" level te tillen?

In deze social media jungle is het jouw taak om meer te doen dan een product of aanbod op de markt te brengen. 

Je moet ook:

• Opvallen in deze jungle door middel van visuele content.
• Je onderscheiden van je collega's, zelfs als het lijkt alsof iedereen het al doet.
• Een duidelijk plan maken waarmee jij je publiek bewust maakt van hun behoeften die jij kunt vervullen met je product/dienst.

• Nooit zonder content zitten zodat jij altijd zichtbaar bent onder je doelgroep.


Dit alles betekent dat je een ijzersterke content- en marketing strategie moet hebben. Ruim van te voren jouw content ingepland hebt zodat jij altijd genoeg informatie hebt te delen met jouw doelgroep. 

En ik snap het. Je voelt je waarschijnlijk overweldigend door al deze vaktermen.

"Manon, een contentstrategie?! Ik weet niet waar ik moet beginnen."

Ondertussen wordt de drempel om content te plaatsen groter, worden je nachtmerries intenser en begin je je af te vragen of je al die tijd een geweldig product hebt gemaakt om het te laten 'floppen' zonder je doel te bereiken.

Laat onzekerheid en jouw gebrek aan kennis over marketing je er niet van weerhouden om jouw geweldige dienst en/of product te tonen aan degenen die je het meest nodig hebben.

Met mijn kennis over contentmarketing en ervaringen als social media strateeg maken we samen een PLAN waarin jij jouw nachtmerries overwint, jouw bedrijf positioneert en de waarde van jouw dienst en/of product met de hele wereld gaat delen. 

Hoe klinkt dit, creëer je fanbase!

De methode tot succes 

POSITIONERING + CONTENT + PLANNING

01

Content formats en pilars kiezen

 

Jouw tone of voice vinden om communicatie krachtig te maken en hoe je dit doelgericht kan inzetten. 

Daarnaast maak je keuzes in je contentformat(s) en het type content die daarbij hoort. Op het juiste moment de juiste content presenteren waar jouw klant enthousiast van wordt.

Je onderscheiden als bedrijf

(met content)

To-the-point vertellen wat het doel van jouw bedrijf is. Je merkbelofte uitschrijven zodat jouw potentiële klant geen obstakels tegenkomt bij het zoeken van de oplossing.

Het pad dat jouw klant bewandeld in kaart brengen en versterken met doelstellingen voor de komende tijd.

_DSC3962kleinformaat.jpg

02

_DSC4053kleinformaat.jpg

03

Content uitwerking en hulpmiddelen

De 'wetenschap' van het juiste moment van het plaatsen van de waardevolle content ideeën en de uitwerking daarvan.

 

Daarnaast leer ik jou werken met een contentkalender dat een noodzakelijk hulpmiddel is om structuur aan te brengen in je contentstrategie. 

Wat zit er in het traject?

VIDEO UITLEG + FORMATS  + 1:1 SESSIES 

Kick-off dag

Op de kickoff-dag kan jij je alvast voorbereiden voordat je een mailtje van mij ontvangt. Bereid je voor op een hoop waardevolle informatie, inspiratie en creativiteit. Zet alvast een bakje koffie en ga er eens lekker voor zitten de komende drie maanden.

Elke maand een module

We behandelen in totaal 3 modules die je hierboven ook las: positionering, content en planning. ​Elke maand wordt er één van deze onderwerpen behandeld en stellen we op deze manier een krachtige contentstrategie op.

Video modules

Elke maandag ontvang jij een mailtje met een video module die jou gaat helpen bij het maken van een krachtige contentstrategie. Bij elke video zit een kleine opdracht verbonden. Je krijgt dus in totaal 12 video's via de mail toegestuurd.

Content-boss bijbel

Naast de videomodules ontvang je de content bijbel. In deze bijbel vind je de een korte samenvatting van de video modules. Ook zitten er (printable) formats in waar jij je huiswerk in kunt maken en een contentkalender format die je later in gaat zetten.

1 op 1 coachingsessies (90min)

Elke maand sluiten we één van de drie modules: positionering, content en planning af met een 1 op 1 (online) sessie van ongeveer 90 minuten waarbij ik jouw huiswerkopdrachten bekijk en je nog wat persoonlijke tips kan meegeven. 

Levenslang toegang tot de videos, formats​ en mijn hulp

Je hebt de video's en formats via de mail ontvangen en hebt dus altijd de toegang tot deze informatie. Daarnaast blijf ik beschikbaar tijdens -en na het traject wanneer je vragen hebt.

Waarom investeren in dit traject? 

Allereerst zal je een hele hoop nieuwe -en waardevolle informatie krijgen over het creëren van een sterke strategie op social media. 

Maar het levert je ook ..

  • Jouw "unique selling point" en belofte aan jouw ideale klant ijzersterk opgeschreven.

  • Zelfvertrouwen om consequent online te verschijnen en de waarde te geven die alleen jij kunt.

  • Meer plezier en inspiratie om jouw social media kanalen naar een hoger level te brengen.

Blijf jij eindeloos rondjes rennen in jouw hamsterwiel of spring je in het diepe .. met mij.

Investering

Het content-boss traject is sinds 2021 nieuw gelanceerd en heeft een totale waarde van €700,- nu voor een pilot prijs van maar €495.- excl. BTW

Heb je specifiekere vraagstukken of behoefte aan meer 1:1 coaching?

FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN OVER HET TRAJECT

Hoe snel kan ik beginnen met het traject?

Afhankelijk van het aantal mensen die al aan het traject zijn begonnen, begin ik het liefst de eerste van elke maand met een nieuw traject. Voor jezelf is dit ook prettig omdat je dan precies weet dat je de komende drie maanden met het traject bezig bent. Let wel op dat ik een maximaal aantal mensen kan begeleiden door de 1:1 sessies die het traject heeft, dus meld je op tijd aan.

Wat voor soort ondernemers doen aan dit traject mee? 

Heel simpel: alle ondernemers die door middel van content op social media hun product/dienst willen verkopen. Dus of je nu een coach, fotograaf of webshop eigenaar bent. 

Is dit traject ook geschikt voor ondernemers die al jarenlang ondernemen?

Ja, juist voor ondernemers die al een tijdje aan de weg timmeren is dit traject geschikt. Ik raad dit traject juist af aan beginnende ondernemers die nog niet hun diensten op orde hebben. Wanneer je namelijk die basis niet op orde hebt, kan je ook niet de diensten promoten door middel van content.

Als ik na het traject nog ergens tegenaan loop, kan ik dan nog bij je terecht? 

Ja, juist wanneer je de informatie die je hebt gekregen in de praktijk brengt, komen er vragen op. Ik blijf bereikbaar wanneer je hulp nodig hebt. Daarnaast kan je altijd extra 1:1 coaching bij mij boeken.

Testimonial 1

Een verhaal waarom de content-boss cursus geschikt is voor jou en wat je eruit hebt gehaald. Hoe je de begeleiding en de videomodules vond en wat je allemaal meeneemt in je eigen bedrijf.

Naam - Bedrijf 

Testimonial 2

Een verhaal waarom de content-boss cursus geschikt is voor jou en wat je eruit hebt gehaald. Hoe je de begeleiding en de videomodules vond en wat je allemaal meeneemt in je eigen bedrijf.

Naam - Bedrijf 

Testimonial 3

Een verhaal waarom de content-boss cursus geschikt is voor jou en wat je eruit hebt gehaald. Hoe je de begeleiding en de videomodules vond en wat je allemaal meeneemt in je eigen bedrijf.

Naam - Bedrijf 

Twijfel jij of wij de perfecte match zijn? 

Dit is het perfecte moment ​voor jou.

Als jij een doorgewinterde ondernemer bent, of net begint maar wel precies jouw aanbod duidelijk hebt.

 

Als je vastloopt in je content en maar je niet weet hoe jij je waarde en bedrijf onder woorden en beeld moet brengen. 

Je bent goed in wat je doet en je verkoopt je dienst/producten met je hart. Maar je bent het zat om die onzekerheid te voelen of om content te plaatsen die gewoon niet helemaal bij je past.

Dit zal dan voor jou werken. Dan werken wij goed samen.

Maar, wie is die instagram-fanaat?

Door mijn jarenlange werk als social media strateeg en mijn opleidingen als content marketeer, fotograaf en  vormgever weet ik hoe waardevol het inzetten van visuele content is. 

 

Het liefst zoek ik de persoonlijk connectie op met mijn klanten. Ik ben ervan overtuigt dat deze filosofie die ik gebruik mijn klanten maar ook mij heeft geholpen om successen te vieren.

Een paar successen die ik heb gevierd ...

  • Zelfverzekerd en in korte tijd content bedenken en realiseren. 

  • Een fanbase gecreëerd van meer dan 2000+ betrokken volgers.

  • Meer dan 600 bezoekers per maand op mijn website. 

Ben je klaar om de volgende te zijn?

Oke, ben je klaar om te groeien? 

IK HEB ER ZIN IN!

LASTIGE KEUZE ..

Level UP je online zichtbaarheid en laat me je daarbij de handvaten geven om het vervolgens zelf te "NAILEN!".